Zoeken in deze blog

donderdag 7 januari 2016

NO MORE ART versus ART IS OBSESSION








Als ik straks 65 ben, wil ik een beetje meer rust en tijd voor de eigen beeldende activiteiten die al te lang in de marge gebleven zijn. Daarom zet ik mijn bezoeken en besprekingen als ART SPOTTER stop. Het waren acht bijzondere jaren met talloze kennismakingen en ontdekkingen in ateliers, kleine en grote galeries, musea of kunstencentra, nationale en internationale manifestaties.

WATERSCHOENEN.BLOGSPOT.COM kon steeds rekenen op een uitgebreid publiek en blijft vanzelfsprekend verder beschikbaar als archief met bijna 900 besprekingen van tentoonstellingen en nog veel meer kunstenaars.

Vanaf nu ga ik WATERSCHOENEN bovendien gebruiken als platform voor mijn eigen beeldende wereld. Hopelijk kunnen ook deze activiteiten u boeien.


Met fijne groet,

GUSTAAF VANDER BIEST


Gustaaf Vander Biest, Art is Obsession, collage




© Gustaaf Vander Biest voor WATERSCHOENEN





Geen opmerkingen: